Mizu Bunshin no Jutsu
Jest to technika polegająca wytworzeniu klona z wody, posiada on 1/10 siły oryginału. Klon potrafi walczyć, ale nie może za bardzo oddalić się od zbiornika wody co jest jego wadą. Jest to technika bardzo podobna do Kage Bunshin No Jutsu.
Chakra:
Suiton: Mizuranppa
Skupiamy chakrę w płucach i przy wydechu zamianie się ona w wodę co w efekcie mamy uderzenie wody pod ciśnieniem.
Chakra: 100 (za klona)
Mizutensou no jutsu
Justu polega na wytworzeniu niewielkiego zbiornika wody i ukrycie w nim technika dobra na atak z zakoczenia
Chakra: 300
Ninpou: Mizu Kawarimi
Jest to kawarimi, lecz w tym przypadku zamieniamy się miejscem z wodą.
Chakra: 400
Mizukuri no Yaiba
Z powietrza zbieramy wodę i formujemy ją na kształt miecza, jest on ostry i twardy można nim dobrze walczyć jak prawdziwym.
Chakra: 600
Techniki rangi C
Mizu Kamikiri
Wykonujemy dość silne tupnięcie w podłoże po czym z ziemi pod sporym ciśnieniem wydobywa się woda. Technika może nie zabija, ale potrafi wyrzucić w powietrzę czy nawet połamać nogi. Możemy wypuścić od jednego do trzech strumieni.
Chakra: 1000 (za kolejne strumienie 100 chakry)
Kirigakure no jutsu
Wykorzystujemy nasza chakrę do zagęszczenia powietrza wilgotnością co w efekcie mamy mgłę. Gęstość jej zależy od włożenia chakry w jutsu oraz od rangi wykonującego.
Chakra:
Mizu no Tatsumaki
Wytwarzamy dookoła naszego ciała wir wytworzony z wody, jest to defensywne jutsu, lecz gdy przeciwnik znajdzie się w zasięgu zostanie on wciągnięty, następnie poturbowany przez wodę i wyrzucony z wiru.
Chakra: 2000
Suiton: Suishuu no Jutsu
Technika polega na kontroli małego zbiornika na przykład basenu. Można dowolnie manipulować woda w nim, lecz potrzeba dwóch osób do przejęcia pełnej kontroli oraz silniejszych ataków.
Chakra: 2100
Suiton: Mizuame Nabara
Technika oparta na żywiole wody. Wypluwamy kleistą maź z ust, jest ona wystarczająco kleista by unieruchomić silnego shinobi.
Chakra: 3500
Suirou no Jutsu
Technika polega na uformowaniu wodnej powłoki. W koło przeciwnika z którego nie można się wydostać jako, że jest ono zamknięte i mocniejsze niż stal. Wadą jest to, że trzeba ciągle trzymać rękę przyłożoną do kuli, jeśli oderwiemy ją wiezienie natychmiastowo się rozpadnie.
Chakra: 4000 (za podtrzymanie 100)
Suiton: Suitenhoufutsu
Technika polega na tym, że woda okrąża przeciwnika, może być czerpana z ziemi. Gdy zbierze się odpowiednia ilość, przeciwnik zostaje umieszczony w wodnej bańce tak, że może się łatwo utopić.
Chakra: 4100 (za podtrzymanie 150)
Suishuu Gorugon
Skupiamy chakrę i wytwarzamy wodnego węża który może zranić po przez ugryzienie, bądź połknąć przeciwnika gdzie w efekcie zacznie się topić.
Chakra: 5000 (za kontrole węża 50 za podtrzymanie 50)
Mizu no Muchi
Wytwarzamy wodny bicz w ręce którym można kogoś zaatakować lub związać,technika jest wytrzymała bo wzmacniana jest chakrą)
Chakra: 5500 (za podtrzymanie 160)
Techniki rangi B
Suiton: Suigadan
Wykonujemy odpowiednie pieczęcie, po czym z wody w przeciwnika rusza kilka świdrów. Mogą nawet poważnie zranić przeciwnika jako, że obracają się z dość spora szybkością.
Chakra:6000 (za 2 świdry)
Suiton: Suikoudan no Jutsu
Technika żywiołu wody. Wykonujemy odpowiednie pieczęcie, gdzie z większego zbiornika wody takiego jak jezioro czy rzeka wytwarza się skoncentrowany strumień wody. Jest on przez nas kontrolowany i służy do ataku.
Chakra:7000 (za kontrole nad nim 150)
Suiton: Suijinheki
Jest to defensywne jutsu, ale można je również inaczej zastosować wytwarza ono dużą falę wody. Dobrze chroni przed technikami żywiołu ognia
Chakra: 8000
Suiton: Takitsubo no Jutsu
Technika raczej nie służy do ataku czy do obrony, po prostu wytwarza ona wodospad, lecz doby shinobi znajdzie zastosowanie i dla tego jutsu.
Chakra: 8200
Suiton: Ja no Kuchi
Technika polega na stworzeniu fali która chroni nas, lecz po chwili przekształca się w strumień wody gdzie na początku znajduję się głowa lwa. Jest to technika raczej ofensywna lecz gdy się przekształci służy i do ataku.
Chakra: 9000 (za przekształcenie 100 za podtrzymanie 50)
Kokkun no jutsu
Składamy pieczęcie i po chwili z nieba zaczyna spadać ropa, posiada ona właściwości takie jak normalna ropa czyli jest łatwopalna i kleista w połączeniu z jakimś jutsu typu katon jest śmiertelne.
Chakra: 10.000
Suiton: Daibakryuu
Wytwarzamy wir wodny w zbiorniku, ma sporą siłę wiec wciąga wszystko do siebie przeciwnik ma raczej marne szanse na przeżycie lecz wadą jest to że technika musi być wykonana przy zbiorniku.
Chakra: 12.000
Techniki rangi A
Suiton: Haran Banshō
Technika polega na wytworzeniu wody z nieba, a dokładniej skraplamy parę wodną. Woda zlatuję na ziemie w dowolnym miejscu, woda zalewa trochę terenu oraz strumień wody może uderzyć przeciwnika co daje efekt chwilowego ogłuszenia.
Chakra: 14.000
Suiton: Hahonryuu
Jest to wodny odpowiednik Rasengana. W dłoni tworzymy tajfun wielkości piłki tenisowej. Jutsu to potrzebne do Gufuu Suika no Jutsu lecz można też zaatakować nim a efekty są takie same jak przy Rasenganie.
Chakra: 15.000
Suiton: Daibakufu no Jutsu
Składamy pieczęcie, po czym wytwarzamy sporej wielkości wirujący strumień wody. Technika wymaga zbiornika wodnego, ale za to efekt techniki jest zadowalający. Niszczy wszystko co spotka na swojej drodze, a jeśli przeciwnik przeżyje to na pewno straci przytomności czy doznając urazu czy też kilku złamań
Chakra: 18.000
Suiton: Suiryuben
Wytwarzamy kulę wody, z której następnie wystrzeliwane są strumienie wody przypominające bicze lecz są na tyle ostre by przebić przeciwnika.
Chakra: 20.000 (za 5 kolców za każdy nowy 200 max 12 kolców za podtrzymanie 50)
Suiton: Goshoku Zame
Składamy dłonie, wkładamy rękę do wody i wytwarzamy max 5 rekinów które składają sie z wody i chakry. Są one bardzo niebezpiecznie jako, że posiadają zęby i płetwy, potrafią rozszarpać przeciwnika nawet bardzo potężnego. Dodatkowo regenerują się bardzo szybko więc trudno się ich pozbyć, wadą tej techniki jest to, że rekiny te poruszają się tylko w zbiorniku wodnym.
Chakra: 22.000 za 5 rekinów (za każdego nowego 100 chakry max 10 rekinów)
Suiton: Suiryuudan no Jutsu
Jutsu te można użyć tylko przy zbiorniku wody. Składamy skomplikowane pieczęcie po czym formuje się z wody smok. Jest to zabójcza technika jako, że posiada dużą siłę i składa się z wielkiej masy wody.
Chakra: 24.000
Gufuu Suika no Jutsu
Te jutsu wymaga 2 ninja, jeden robi Fuuton: Rasengan a druga Suiton Hahonryuu. Gdy te techniki się połączą powstaje wirujący wodny tajfun, zadaje on spore obrażenia i potrafi ochronić nas przez technikami ognia, nawet te najwyższej klasy.
Chakra: 25.000
Techniki rangi S
Suiton: Bakusui Shouha
składamy pieczęcie i z ust zaczyna nam się wylewać ogromna ilość wody, jest jej tak dużo by zalać spory teren i to na dużą głębokość. Taki teren jest korzystny dla użytkowników wodnych jutsu.
Chakra: 28.000
Nazwa Mizudeppou no Jutsu
Opis Użytkownik dzięki tej technice może z palca wskazującego strzelec pociskami z wody. Pociski są tak twarde że strzała nawet z pięciu metrów w organ bądź w głowa kończy się zgonem
Chakra 29.000(za trzy kolejne pociski 3.000)
Suiton: Suishouha
Technika ta polega na wykorzystaniu wody i wysłaniu ogromnej fali w stronę przeciwnika. Niszczy ona wszystko na swojej drodze, ma wręcz dewastująca moc i przypomina wodne tornado,którym można sterować.
Chakra:30.000 (200 za sterowanie 50 za podtrzymanie)
Nazwa Dai Bakusui Shōha
Opis Użytkownik tej techniki wypluwa duże ilości wody która zalewa spory obszar tereny.Woda przybiera kształt ogromnej kuli
Chakra 30.000
Offline