Klan Inuzuka- Główną zdolnością tego klanu jest to że są oni jednymi z najlepszych ninja tropiących i wykorzystują do walki psy które rozumieją jak człowieka.Specyficzną umiejętnością jest to że potrafią się porozumiewać ze swoim zwierzęciem i na odwrót. .Bardzo ważną cechą, która wyróżnia ten klan od innych jest to bardzo rozwinięty zmysł węchu czasami potrafią oni wyczuć więcej niż nie jeden pies. Członka tego klanu można poznać po czerwonych tatuażach w kształcie kłów na policzkach, pionowych źrenicach i wydłużonych kłach.
Uproszczenie dla tych którzy będą walczyć z członkiem tego klanu i innych.Członek tego klanu może wyczuć przeciwnika z odległości
Genin 40 metrów Chunin 100 metrów Jounin 500 metrów Tokubetsu jonin 2000 metrów Pies: Genin 60 metrów Chunin 120 metrów Jounin 520 metrów Tokubetsu jonin 2200 metrów
Członek tego klanu do kp dopisuje
Nazwa psa
wiek
rasa
Ranga D
Nazwa Dynamic Marking
Opis Gdy nasz pies skacze wysoko w górę zaczyna szybko wirować i naznaczać cel moczem.Kiedy przeciwnik będzie próbował uciec nasz pies z łatwością go znajdzie
Chakra brak
Nazwa Shikyaku no Jutsu
Opis Dzięki tej technice nabieramy zwierzęcych instynktów nasza szybkość i odruchy zwiększają się dwukrotnie i poruszamy się jak dzikie zwierze czyli na 4 łapach oraz wydłużają się nam pazury i kły.Najlepszą taktyką do tej techniki jest uderz i uciekaj
chakra:500
Nazwa Tsugan(wymagane Shikyaku no Jutsu)
Opis Podczas wykonywanania tej techniki zaczynamy się wirować wokół własnej osi tak aby powstał tak zwany świder Kiedy technika trafi w przeciwnika może zadać mu wiele obrażeń
chakra:800
Ranga C
Nazwa Jujin Bunshin
Opis nasz pies zmienia się w naszą kopie i ma on takie same umiejętności jak my ale kiedy ktoś wykona na psie silny atak on wraca do swojej pierwotnej formy
chakra:1000
Nazwa Gatsuga(wymaga Jujin Bunshin)
Opis Jest to lepsza wersja techniki tsugan użytkownik tak jak i jego pupil zaczynają bardzo szybko wirować wokół własnej osi tworząc tak zwany świder następnie atakują przeciwnika z dwóch stron aby uniemożliwić mu obronę przed atakiem
Chakra :2000
Ranga B
Nazwa Jinju Konbi Henge: Sotoro
Opis Jest to wstępna technika do Garoga użytkownik i jego pies zmieniają się w wielkiego dwugłowego wilka o nazwie Sotoro
chakra:10.000
Ranga A
Nazwa Gatenga
Opis użytkownik i jego pies zaczynają w kierunku przeciwnika wygląda to jak piła tarczowa. Dzięki tej technice potrafią przeciąć wszystko ale wadą tej techniki jest to że ciężko jest manewrować
Chakra:6000
Nazwa Garoga(wymagane Jinju Konbi Henge: Sotoro)
Opis Uzytkownicy tej techniki po zmianie w Sotoro zaczynają wirować wokół własnej osi starcie z tą techniką dla przeciwnika jest śmiertelne a jeśli w przypadku nietrafienia a muśnięcia cel zostaje pocięty wadą tej techniki jest to że po jej wykonaniu nie możemy się ruszać
Chakra :30.000
Offline