Klan Marionetek-jest do dość nietypowy klan jego główną cechą jest walka przy pomocy marionetek. Członkowie tego klanu mogą sami tworzyć własne marionetki i sprzedawać je innym Klanowiczom a poza tym są oni świetni w walce na odległość oraz w unikaniu ataków.
Członkowie tego klanu mogą kontrolować jednocześnie
Genin 1 marionetkę Chuunin 2 marionetki Jounin 3 marionetki Tokubetsu jounin 100 marionetek
Jutsu
Ranga D
Nazwa Kugutsu no Jutsu
Ranga D
Opis Podstawowa technika dzięki której możemy kontrolować nasze marionetki.Kiedy skupimy Chakre w naszej dłoni to z palców wystrzel ujemy nici z chakry za pomocą których kontrolujemy marionetkę
chakra 500
Nazwa Kuro Higi Kiki Ni Hatsu
Ranga D
Opis Ta technika polega na odwróceniu uwagi od przeciwnika w tym samym czasie nasza marionetka zakradnie się do przeciwnika od tyłu i otworzy swoją klatkę następnie wypuszczając z niej drut w stronę przeciwnika i wciągając go do środka
chakra 800
Nazwa Ningyō no kōkan
Ranga D
Opis Dość przydatna technika polega ona na zamienieniu się miejscami z naszą marionetką po zamianie marionetka otrzymuje nasz wygląd
Chakra 1100
Nazwa Yūdokuna kumo
RangaD
Opis z ust naszej marionetki wylatuje chmura trującego dymu
Chakra 1400
Nazwa Nami ga hari
Ranga D
Opis Dość prosta technika z 2 dłoni naszej marionetki wylatuje po 15 senbo
Chakra 1700
Ranga C
Nazwa Ningyō o sakusei suru
Ranga C
Opis Jest to umiejętność dzięki której możemy tworzyć własne marionetki (oczywiście marionetki musi zakceptować admin) marionetki tworzyy tu Klik
Chakra 2000
Nazwa Doku Kiri Jigoku
Ranga C
Opis dwie marionetki zaczynają szybko kręcić się wokół przeciwnika nagle wypuszczają bomby dymne kiedy dym otoczy przeciwnika wypuszczają w jego stronne dużą ilość senbo
Chakra
Nazwa Kairai Engeki
Ranga C 3000
Opis jest to lepsza wersja techniki Kuro Higi Kiki Ni Hatsu kiedy przeciwnik znajdzie się w środku jednej lalki to druga rozkłada się na sztylety i wbija się w odpowiednie miejsca tej 1 lalki.Szanse przeżycia tej techniki są bardzo minimalne
chakra
Ranga B
Nazwa Karada no ningyō
Ranga B
Opis dzięki tej technice możemy zmienić własne ciało w marionetkę musimy jedynie zostawić serce
Chakra 6000
Nazwa Kikou Junpuu
Ranga B
Opis jest to technika defensywna przy pomocy kukły lub swojego ciała zamienionego w marionetkę. złączamy ręce tak jak byśmy trzymali balon z wodą a potem wysyłamy do niej Chakre która tworzy tarcze. Tarcza ta może nas ochronić przed atakami
Chakra 10.000
Nazwa Kiki Sankaku
Ranga B
Opis technika polega na wystrzeleniu z naszej marionetki dużej ilości bomb,kunai,senbo oraz chmury trującej
Chakra 13.000
Ranga A
Tokubetsu jounin
Nazwa Ningen no ayatsuri ningyō
Ranga A
Opis Po zabiciu naszego przeciwnika możemy z niego zrobić marionetkę która będzie posiadać tą samą ilość chakry i te same jutsu co miała ta osoba za życia. (Niestety osoba na której została użyta ta technika musi sobie zrobić nową postać)(Tej techniki można nauczyć się za zgodą dwóch administratorów
Chakra 30.000
Nazwa Akahigi Hyakki no Souen
RangaA
Opis przywołujemy 100marionetek ze swojej kolekcji następnie marionetkami można kierować wszystkimi na raz
(wymagania musimy być po użyciu Karada no Ningbo)
Chakra 31.000
Nazwa Sanbou Kyuukai
RangaA
Opis Trzy marionetki ustawiają się ta aby wyszedł im trójkąt a następnie wysyłają ogromną fale uderzeniową w stronę przeciwnika .Zderzenie z tą techniką jest śmiertelne
Chakra 35.000
Offline