#1 2012-01-21 22:24:23

 Hakai Furasshu

http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/apo/kage1.jpg

Punktów :   

Ninjutsu

Ninjutsu rangi E

Nazwa: Bushin no Jutsu
Ranga E 
Opis: Prosta technika mająca na celu przede wszystkim zmylenie przeciwnika. Shinobi wykonuje iluzje samego siebie którą steruje telepatycznie, iluzja może się poruszać itd. jednak nie ma możliwości wykonywania technik, w końcu to tylko iluzja. Wystarczy choćby dotknąć klona i on znika
Chakra: 200 za 3 illuzje klonów
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/1.jpg

Nazwa: Kawarimi no Jutsu
Ranga E
Opis: Dość "popularna" technika wśród wielu shinobi. Polega ona na podmianie własnego ciała z jakimś obiektem, może to być nawet osoba cielesna bądź klon. Podmiana dokonuje się gdy rzekomo "zostajemy zranieni", wówczas po chwili następuje "pufff" i w naszym miejscu znajduje się podmieniony obiekt, co często wyprowadza z orientacji shinobi nawet znających tą technikę. Technika banalna, a używana nawet przez największych shinobi.
Chakra:300
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/6.jpg

Nazwa: Henge no Jutsu
Ranga E
Opis: Jedna z najprostszych technik w świecie shinobi, polega ona na zamianie swojego oblicza w kogoś lub w jakiś przedmiot, używana często w celu zmylenia wroga bądź uzyskania elementu zaskoczenia.
Chakra:300
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/4.jpg

Nazwa: Kai
Ranga E
Opis: Justu używane w celu uwolnienia się z Genjustu, jeśli w takowe zostało się złapanym. Aby technika zadziałała, należy złożyć odpowiednia pieczęć, skumulować pewną ilość chakry i wypowiedzieć Kai. Technika przydatna przeciwko wielu Genjustu, jednak bywają przypadki w których nie sprawdza się( Genjustu większego poziomu bądź te pochodne od kekkei genkai)
Chakra:400
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/2.jpg



Nazwa: Shunshin no jutsu
Ranga E
Opis: Technika Shunshin no jutsu należy do najprzydatniejszych technik w świecie Shinobi. Poprzez złożenie pojedynczej pieczęci oraz skumulowanie pewnej ilości chakry shinobi jest w stanie się przemieścić błyskawicznym krokiem w inne miejsce. Justu bardzo przydatne w celu uniknięcia jakiegoś ataku oraz w celu zaskoczenia przeciwnika, poprzez błyskawiczne poruszenie się w inne miejsce. Technika dobrze komponuje się z techniką Kirigakure no Justu.
Chakra:500
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/3.jpg

Nazwa: Kage Shuriken no jutsu
Ranga E
Opis:Jedno z najprostszych justu. Polega ono na schowaniu rzuconego shurikena w cieniu drugiego. Wykonanie bajecznie proste - efekt może być za to znakomity.
chakra:550
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/b.jpg

Ninjutsu rangi D

Nazwa: Kinobori no Waza
Ranga D
Opis:Dość prosta technika dzięki której po skupieniu chakry możemy chodzić po drzewach
Chakra 600
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/9.jpg

Nazwa: Suimen Hokou no Waza
Ranga D
Opis: Dzięki tej technice po skupieniu chakry w stopach i uwalnianiu jej możemy chodzić po tafli wody
Chakra  650
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/8.jpg

Nazwa: Oiroke no jutsu
Ranga D
Opis: Po wykonaniu techniki, użytkownik zamienia się gołą kobietę co działa na chłopaków i powoduje krwotok z nosa.
chakra:700
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/10.jpg

Nazwa: Fukumi Hari
Ranga D
Opis: Shinobi poprzez skupienie w ustach chakry i wydmuchnięcie jej, formuje igły z chakry, które są trudne co zobaczenia i cienkie, lecz oberwanie nimi kończy się tak samo jak ukłucie normalnego senbona.
chakra:750
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/11.jpg

Nazwa: Gyorai Shin
Ranga D
Opis: Prosta technika o sporej mocy rażenia. Shinobi wysypuje na ziemie znaczną ilość igieł, które chowają się pod poziom gruntu. Gdy przeciwnik wjedzie na nie, Shinobi dzięki kontroli chakry wpływa na te znajdujące się pod jego stopami wychodzą z ziemi raniąc i unieruchamiając jego nogi, po czym ponownie wpływa na resztę senbonów które wystrzeliwują do nieruchomego już celu dość mocno go raniąc.
chakra:800
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/c.jpg

Nazwa: Gouwan
Ranga D
Opis: Ninjutsu używane przez Sakure za pomocą dodania odrobiny Chakry do Pięści nasza siła uderzenia wzrasta 100 krotnie.
chakra:1.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/d.gif

Nazwa:Harem no jutsu
Ranga D
Opis:Harem no jutsu to na dobrą sprawę rozwinięcie techniki Oiroke no jutsu, z tą jedną różnicą że używa się do niej klonów, które wraz z oryginałem zmieniają się w piękne gołe panie,natomiast u panów powoduje to duży krwotok z nosa.
chakra:1.100
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/12.jpg

Ninjutsu rangi C

Nazwa Muon Satsujin Jutsu
Ranga C
Opis Jest to technika cichego zabijania dzięki niej potrafimy tak się skradać że nie da się nas usłyszeć wiec możemy przeciwnika zajść od tyłu
Chakra 1.150 trwa 1 turę za przedłużenie o następną turę  1.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/a.jpg


Nazwa :Jouro Senbon
Opis: Technika wymaga dwóch rzeczy: parasolki i dużej ilości senbo. Użytkownik wyrzuca parasolkę wypełnioną senbo ku górze, a ta w rotacji wypuszcza senbo. Technika bywa jednak obosieczna, gdyż wykonawca musi się gdzieś ukryć aby samemu nie zostać rannym. Justu idealne na dużą liczbę przeciwników.
chakra:1.200
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/e.jpg

Nazwa: Kawara Shuriken
Opis: Technika daje użytkownikowi możliwość wykorzystania małych przedmiotów(dachówek,rozbitego szkła, kamieni itp.) jako shurikenów.
chakra:1.300
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/f.gif

Nazwa: Konbi Henge no jutsu
Opis: Technika Henge dla dwóch osób/osoby i innej istoty. Technika może zostać w każdej chwili przerwana przez jedną z osób.
chakra:1.400
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/g.jpg



Nazwa: Sanzengarasu no jutsu
Opis: Technika przywołująca kruki, jednak nie są one zwyczajne. Owe kruki są doskonale wyszkolone do pomocy użytkownikowi w walce, są w stanie silnie zranić przeciwnika a czasem nawet przyczynić się do jego śmierci. Ilość przywołanych kruków zależna jest od ilości chakry włożonej w tę technikę.
chakra:1.800
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/13.jpg


Nazwa: Nan Kaizou
Opis: Dość oryginalna technika, polegająca na zamianie własnego ciała w "gumę", co daje możliwość wydłużenia własnej osoby nawet do 5 metrów. Można dzięki niej unieruchomić przeciwnika oraz przy okazji połamać mu kości bądź udusić go.
chakra:2.200
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/h.jpg

Nazwa: Kumoshin no jutsu
Opis: Technika teleportacji nawet dla kilku osób, jednak ich ilość jest zależna od wagi i wzrostu, a najdalszy obszar w którym można się dzięki niej teleportować to granica mniej więcej 50 metrów.
chakra:2.400
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/i.png

Nazwa: Kuchiyose no jutsu (wymagane: podpisany pakt)
Opis; Technika przywołania. Aby móc ją wykonać, trzeba najpierw podpisać pakt z danymi zwierzętami. Przed samym zaś przywołaniem należy złożyć odpowiednie pieczęcie, nadgryźć któryś z palców (bądź w przypadku wcześniejszego zranienia użyć krwi z rany) i naznaczyć krwią dłoń, po czym przyłożyć ją do rzeczy materialnej by przywołanie się dopełniło.
chakra:2.600
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/14.jpg

Nazwa: Kaeru Kaeru no jutsu (wymagane: pakt z żabami)
Opis: Jutsu polega na wywołaniu lęku lub strachu u kompanów przeciwnika. Po dotknięciu palcem czoła jednego z przeciwników "zamieniamy" go w żabę. Jeżeli przeciwnicy są miękcy "wyśpiewają" nam dane informacje. Jeżeli zaś są twardzi, oleją ich kompana 
chakra:3.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/j.jpg

Nazwa: Senei Jashuu  (wymagane: pakt z wężami)
Opis: Z rękawa wypuszczamy od 3 do 6 węży. Dzięki temu możemy łatwiej dosięgnąć wroga, lub go zatruć gdyż węże te mają w sobie truciznę.
chakra:3.200 za 3 węże za każdego nowego 500
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/k.jpg

Ninjutsu Rangi B

Nazwa: Doku Kiri
Opis: Technika, w której użytkownik wypuszcza z ust spore ilości filetowego, trującego dymu. Dłuższe przebywanie w obszarze wypełnionym tym dymem powoduje silne mdłości.
chakra:3.400
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/15.jpg

Nazwa: Gama Daira Kage Ayatsuri no jutsu
Opis: Technika polega na ukryciu się w cieniu przeciwnika, poprzez to można go kontrolować. Minusem tej techniki jest fakt, że podczas przejęcia kontroli nad ciałem przeciwnika nie możemy używać żadnych technik.
chakra:3.800
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/l.jpg

Nazwa: Jigyakkou no jutsu (wymagania: Być członkiem ANBU)
Opis: Technika używana przez ANBU na shinobi wrogich wiosek. Dana osoba wpada w hipnozę. Gdy pytający zadaje pytania odpowiadający grzecznie odpowiada. Po wszystkim ANBU liczy do trzech i pstryka palcami. Osoba na której wykonana została technika, nie pamięta danego zdarzenia.
chakra:4.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/99.jpg

Nazwa: Hari Jizou
Opis: Technika polega na zmienieniu swoich włosów za pomocą chakry,aby zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Przy okazji włosy znacznie się wydłużają, przynajmniej na tyle by zakryć całe nasze ciało. Zdecydowanie defensywne jutsu.
chakra:4.200
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/16.jpg

Nazwa: Kage Bushin no jutsu
Opis: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są iluzjami, ale prawdziwymi, cielesnymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką. Technika ta jest dobrze znana bardziej doświadczonym ninja. Wielkim minusem techniki jest to, ze chakra dzieli się równo pomiędzy klony, a gdy wraca, to już niestety nie w takiej ilości jaką wydaliśmy na podzielenie jej. Gdy Bunshiny zostaną zniszczone, ich doświadczenia wracają do oryginału.
chakra:4.400 za 4 klony za każdego nowego 200 można max zrobić 20 klonów
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/17.jpg

Nazwa: Hitei Mushou
Opis: Po wykonaniu pojedynczej pieczęci przykładamy jedną rękę do ust po czym wystrzeliwujemy z niej tysiące małych igieł, technika nie jest śmiertelna aczkolwiek może spowodować spore obrażenia.
cgakra:4.600
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/n.jpg

Nazwa: Shoushagan no jutsu
Opis: Technikę można zaliczyć do szpiegowskich. Dzięki tej technice możemy założyć na swoją, twarz ofiary wraz z zmianą twarzy zmienia nam się głos . W każdym momencie można ją zdjąć. Ofiara umiera po wykonaniu techniki.
chakra:7.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/18.jpg

Nazwa: Ranji Shigumi no jutsu
Opis: Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego. Można powiedzieć, że jest to ulepszona wersja Hari Jizou
chakra:7.400
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/19.jpg

Nazwa: Shishi Enjin
Opis: Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
chakra:9.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/20.jpg


Nazwa:Jagei Jubaku (wymagane: pakt z wężami)
Opis: Z rękawów wykonującego wychodzą dwa wielkie, grube węże. Mogą zablokować przeciwników.
chakra:9.200
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/o.jpg

Nazwa: Senei Ta-Jashuu (wymagane: pakt z wężami)
Opis: Lepsza wersja Senei Jashuu. Tym razem z rękawów użytkownika wychodzą po kilka i nawet kilkanaście długich wężów. Ilość ich zależna jest od poziomu chakry oraz rangi Shinobi
chakra:9.600 za 6 węży za każdego nowego 500
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/p.jpg

Ninjutsu Rangi A


Nazwa:Rasengan
Opis: Zaawansowane justu, wymagające kontroli nad kształtem chakry. Do wykonania techniki nie są potrzebne jednak żadne pieczęcie! Użytkownik wytwarza w ręku wir chakry, który po zetknięciu z dowolną powierzchnią rozrywa ją na strzępy. Tylko unikatowe najtwardsze w świecie shinobi surowce są w stanie stawić jej "jakiś" opór.
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/21.jpg
chakra:9.800

Nazwa: Oodama Rasengan
Opis: Ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niego tylko większą ilością wkładanej w technikę chakry oraz zwiększoną prędkością rotacyjną. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią.
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/22.jpg
chakra:10.000

Nazwa: Yoko Rasengan  (wymagane: Bijuu)
Opis: Jinchuuriki tworzy Rasengana a następnie używa powłoki, którą daje mu bijuu i dodaje z niej chakrę do Rasengana. O wiele silniejsze jutsu od zwykłego Rasengana.
chakra:12.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/r.jpg


Nazwa: Shuriken Kage Bunshin no jutsu
Opis: Technika pozwalająca na zwiększenie ilości rzuconych shuriken, poprzez złożenie pieczęci tygrysa te zaczną się kopiować tudzież mnożyć, dzięki niej można sporo zaoszczędzić na shurikenach.
chakra:13.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/23.jpg

Nazwa: Tajuu Kage Bunshin no jutsu
Opis: Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry shinobi jest w stanie stworzyć prawdziwą armię swoich klonów, których liczba dochodzi do setek a nawet tysięcy. Wadą techniki jest fakt, że po jej wykonaniu nie zostaje praktycznie nic z naszej chakry. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
chakra:14.000 za 10 klonów za każdego nowego 500 chakry
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/24.jpg

Nazwa: Souja Sousai no jutsu
Opis: Po włożeniu ręki wykonującego w rękę ofiary oraz uformowaniu danej pieczęci obydwoje Shinobi umiera.
chakra:15.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/25.jpg

Nazwa: Gentoushin no jutsu (wymagania być członkiem organizacji Yakuza)
Opis: Za pomocą tej techniki tworzą projekcje holograficzne własnej osoby, technika używana wyłącznie przez członków Yakuzy.
chakra:16.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/t.png

Nazwa: Rashoumon
Opis: Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.
chakra:17.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/26.jpg

Nazwa: Kekkai: Tengai Houjin
Opis: Wykonując technikę, użytkownik tworzy wokół siebie pole, które może wykryć każdą istotę znajdującą się w nim. Pole można rozszerzyć, jeżeli wykonujący posiada wystarczającą ilość chakry
chakra:18.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/u.png

Nazwa: Bakuretsu Kage Bunshin no jutsu
Opis:Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
chakra:22.000 za 5 klonów a za każdego dodatkowego klona 1.000
http://s1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/action=view¤t=27.jpg

Ninjutsu Rangi S

Nazwa: Hiraishin no jutsu
Opis:Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.
chakra:24.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/28.jpg

Nazwa:Edo Tensei
Opis: Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni.
Chakra 25.000 za 1 ciało za resztę 2.000 można max 5 ciał
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/29.jpg

Nazwa: Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon
Opis: Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę Ostatecznej Obrony, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, bądz bardzo potężne techniki rangi S) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.
Chakra 26.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/30.jpg

Nazwa: Yamata no jutsu (wymagane: pakt z wężami)
Opis: Yamata no Jutsu jest techniką Orochimaru. Z eksperymentowaniem na swoim ciele, Orochimaru był w stanie chwilowo uwolnić swoją duszę od potrzeb gospodarza. W tej formie może użyć chakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam Orochimaru może pojawić się w ustach jednej z tych głów i używać legendarnego miecza Kusanagi by zaatakować.
chakra:28.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/300px-Technika_Omiu_Gw.jpg

Nazwa: Ninpo: Gamaguchi Shibari
(wymagane: pakt z żabami)
Opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać . Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed  różnymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
chakra:30.000 za utrzymanie przez turę  1.000
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/ni/v.gif

Nazwa Tensou no Jutsu
Opis Jest to specjalna technika wioski Kumogakure dzięki której można transportować rzeczy i osoby z prędkością światła. Osoba którą chcemy transportować musi mieć rangę przynajmniej Jounina.
http://i1203.photobucket.com/albums/bb395/kam512/298px-TensouNoJutsu01.png
Chakra 30.000
(tej technik mogą się nauczyć mieszkańcy wioski Kumogakure za przyzwoleniem kage oraz jednego admina)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

Spis KageTop Listy
Hokage - Hakai Furasshu
Kazekage - Brak
Mizukage - Brak
Raikage - Misaki Uchiha
Tsuchikage - Mizuki Hayakawa

Best of PBF





toplista pbfów





TopLista Naj Stron ANIME I MANGI





Toplista stron Anime&Manga





Naruto World Cup











Toplista Anime Strefa





Najlepsze strony o Anime w necie





PBF - Toplista gier PBF





.: ANIME TOP100 :.





Toplista-Gier





Namek Power TOP-100





:: AnimeDream :: Toplista stron o mandze i anime::





Top 100 Polskich stron Manga & Anime





pbfy.topka.pl





..::NARUTO-ZONE::..





::(: Manga Toplista :)::





Naruto





Dragon Ball Nao TopLista





.//.AnimE.//.ToP.//.100.//.





Toplista Anime





100 najlepszych elitarnych RPG'ów w sieci