Klan Marionetek-jest do dość nietypowy klan jego główną cechą jest walka przy pomocy marionetek. Członkowie tego klanu mogą sami tworzyć własne marionetki i sprzedawać je innym Klanowiczom a poza tym są oni świetni w walce na odległość oraz w unikaniu ataków. Członkowie tego klanu mogą kontrolować jednocześnie
Jutsu Ranga D
Nazwa Kugutsu no Jutsu Ranga D Opis Podstawowa technika dzięki której możemy kontrolować nasze marionetki.Kiedy skupimy Chakre w naszej dłoni to z palców wystrzel ujemy nici z chakry za pomocą których kontrolujemy marionetkę chakra 500
Nazwa Kuro Higi Kiki Ni Hatsu Ranga D Opis Ta technika polega na odwróceniu uwagi od przeciwnika w tym samym czasie nasza marionetka zakradnie się do przeciwnika od tyłu i otworzy swoją klatkę następnie wypuszczając z niej drut w stronę przeciwnika i wciągając go do środka chakra 800
Nazwa Ningyō no kōkan Ranga D Opis Dość przydatna technika polega ona na zamienieniu się miejscami z naszą marionetką po zamianie marionetka otrzymuje nasz wygląd Chakra 1100
Nazwa Yūdokuna kumo RangaD Opis z ust naszej marionetki wylatuje chmura trującego dymu Chakra 1400
Nazwa Nami ga hari Ranga D Opis Dość prosta technika z 2 dłoni naszej marionetki wylatuje po 15 senbo Chakra 1700 Ranga C Nazwa Ningyō o sakusei suru
Ranga C Opis Jest to umiejętność dzięki której możemy tworzyć własne marionetki (oczywiście marionetki musi zakceptować admin) marionetki tworzyy tu Klik Chakra 2000
Nazwa Doku Kiri Jigoku Ranga C Opis dwie marionetki zaczynają szybko kręcić się wokół przeciwnika nagle wypuszczają bomby dymne kiedy dym otoczy przeciwnika wypuszczają w jego stronne dużą ilość senbo Chakra
Nazwa Kairai Engeki Ranga C 3000 Opis jest to lepsza wersja techniki Kuro Higi Kiki Ni Hatsu kiedy przeciwnik znajdzie się w środku jednej lalki to druga rozkłada się na sztylety i wbija się w odpowiednie miejsca tej 1 lalki.Szanse przeżycia tej techniki są bardzo minimalne chakra
Ranga B
Nazwa Karada no ningyō Ranga B Opis dzięki tej technice możemy zmienić własne ciało w marionetkę musimy jedynie zostawić serce Chakra 6000
Nazwa Kikou Junpuu Ranga B Opis jest to technika defensywna przy pomocy kukły lub swojego ciała zamienionego w marionetkę. złączamy ręce tak jak byśmy trzymali balon z wodą a potem wysyłamy do niej Chakre która tworzy tarcze. Tarcza ta może nas ochronić przed atakami Chakra 10.000
Nazwa Kiki Sankaku Ranga B Opis technika polega na wystrzeleniu z naszej marionetki dużej ilości bomb,kunai,senbo oraz chmury trującej Chakra 13.000
Ranga A
Tokubetsu jounin Nazwa Ningen no ayatsuri ningyō Ranga A Opis Po zabiciu naszego przeciwnika możemy z niego zrobić marionetkę która będzie posiadać tą samą ilość chakry i te same jutsu co miała ta osoba za życia. (Niestety osoba na której została użyta ta technika musi sobie zrobić nową postać)(Tej techniki można nauczyć się za zgodą dwóch administratorów Chakra 30.000
Nazwa Akahigi Hyakki no Souen RangaA Opis przywołujemy 100marionetek ze swojej kolekcji następnie marionetkami można kierować wszystkimi na raz (wymagania musimy być po użyciu Karada no Ningbo) Chakra 31.000
Nazwa Sanbou Kyuukai RangaA Opis Trzy marionetki ustawiają się ta aby wyszedł im trójkąt a następnie wysyłają ogromną fale uderzeniową w stronę przeciwnika .Zderzenie z tą techniką jest śmiertelne
Chakra 35.000
|